22 octombrie 2009

"500 000 000 de oamnei nu pot da gres!"



Interviu cu Andrei Bahirev, make-up artist emerit din Rusia.

din ziarul"Klass"

Despre Andrei Bahirev se spune ca este un make-up artist celebru, maestru al pudrei si al rujului. Mainile lui magice au transformat multe chipuri de VIP-uri, politicieni, magnati, inlaturandu-le defectele si subliniindu-le calitatile. A fost de doua ori campion european in Bruxelles si Praga, licentiat la academia de Arte frumoase din
Bruxelles, detinator al Cupei Kremlinului. Este make-up artist emerit al Rusiei si lucreaza cu produsele cosmetice Mary Kay din 1996. Andrei Bahirev si-a inceput cariera sa inca din copilarie, de atunci de cand i-a rujat buzele cu oja unei fetite din vecini, astfel incat, a trebuit sa se ascunda o saptamana de parintii ei furiosi. Pana a se inrola in armata a absolvit Scoala de Arte pentru a intelege mai bine ce este culoarea si textura. Mai tarziu, a fost admis la facultate, unde s-a specializat in make-up teatral. Apoi,a lucrat intr-o sala de concerte in calitate de make-up artist. Acolo a fost abordat de un strain care i-a propus sa-si faca studiile la Bruxelles. Acum Andrei Bahirev este campion absolut in make-up si stil.

-De ce produsele Mary Kay sunt demne de atentia dumneavoastra?

-Eu lucrez cu cosmeticele Mary Kay din 1996. Odata Natalia Vetlickaia (cantareata din Rusia) mi-a propus sa probez aceste produse. Din primul moment am realizat, ca atunci cand aplici pe pleoape conturul ramane ideal, transparent, culoarea ramane clara, indiferent cate culori ai amesteca. De atunci am ramas client fidel al companiei Mary Kay.

-De ce ati ales sa lucrati cu produsele Mary Kay?

-Am ales sa lucrez cu ele nu doar pentru calitatea lor inalta, dar si pentru pretul lor optim. Haideti, sa ne inchipuim o situatie: deseori eu lucrez pentru spectacole, emisiuni, prezentari de moda si timp de o seara am de machiat de la 20-30 pana la 50 de modele. Machiajul de podium este destul de evidentiat, stralucitor si din cauza asta se consuma foarte multe culori. Inainte eu foloseam produse „Estee Lauder”si sumele cheltuite pe culori erau enorme. Nu este un secret faptul ca o parte buna din onorariul unui stilist care lucreaza pe podium se duce pe plata cosmeticii decorative.

-De ce continuati sa lucrati cu cosmeticile Mary Kay?

-Pentru ca produsele ei sunt irepetabile, unice. O sa va dau cateva exemple. Imaginati-va un parfum, care se produce in cea mai scumpa tara-Marea Britanie, formula sa este descoperita de cei mai buni parfumeri din Franta, design-ul ambalajului si al flaconului sunt proiectate de cea mai scumpa firma de design „Lamborghini”, flaconul este facut din cristal pur si slefuit manual si cu toate astea pretul este pur si simplu amuzant! (doar 45Euro in Germania,36$- in SUA). Este vorba de parfumul Journey.

Mereu ma gandeam, de ce oare fardurile Mary Kay se aplica atat de usor si transparent pe ten? Am cautat un raspuns, si atunci cand l-am gasit,am ramas uimit si socat. Cand am fost in America, am vizitat fabrica Mary Kay din Texas. Tehnologiile de fabricare sunt pur si simplu cosmice. Compania Mary Kay a descoperit un diluant pe baza de apa-acesta este secretul firmei. El dizolva pigmentul de vopsea in molecule. Dupa aceea masa lichida este vaporizata in camere vide. In vid lichidul se evapora instantaneu si moleculele se aduna in particule apropiate formei sferice si complet identice. Daca e sa comparam produsele Mary Kay cu alte firme , acolo particulele tari de vopsea se obtin prin metoda maruntirii fine, de aceea fardurile raman neuniforme. Produsele Mary Kay sunt unice. Poate ca ati observat cat este de usor de inlaturat un machiaj Mary Kay? Aceste produse nu traumeaza pielea.
Mary Kay Ash-este unica femeie din America a carui nume este inscrisa in lista de pe Walk of Fame din Washington, alaturi de Einstein.
Compania Mary Kay plateste impozite la trezorerie intr-un an mai mult decat companiile Boeing si Chrysler luate la un loc. Asociatia expertilor belgieni in cosmetica decorativa ale companiilor din intreaga lume, deja de 9 ani la rand au clasat compania Mary Kay pe primul loc in ceea ce priveste siguranta produselor si protectia pileii. Produsele Mary Kay sunt 100% sigure si netraumatizante pentru piele, pe cand la Christian Dior-doar 89% din produse sunt netraumatizante. Cosmeticile Mary Kay se incadreaza in categoria de lux, la fel ca si „Estee Lauder”, ”Lancome”. Cu o clasa mai jos se afla L'Oreal. In categoria de clasa extra lux se incadreaza cosmeticile care sunt mai scumpe din cauza ambalajului.
Uneori sunt intrebat: ” intr-adevar produsele Mary Kay sunt atat de bune? ” Si eu raspund: ”Dar, dumneavoastra, stiati ca de cosmetica Mary Kay se folosesc 500 000 000 de oameni? Si 500 000 000 de oameni nu pot da gres!” Printre acei oameni se pot enumera personalitati ca:
Hillary Clinton, Mireille Mathieu, Jessika Parker, Barbara Streisand, formatia „Modern Talking”.
Iar dintre vedetele Rusiei: Sofia Rotaru, Angelika Varum, Valerii Leontiev, Edita Pieha.

Produse Mary Kay: cosmeticemarykay@gmail.com

Un comentariu:

  1. Dupa ce am citit acest interviu,mi-am dat seama a miia oara cat de bune sunt produsele Mary Kay! 100%-netraumatizante pentru piele.Mai mult de atat ce sa ne dorim?!

    RăspundețiȘtergere